Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

niedziela, 15 stycznia 2017

W PRASIE | URODA ŻYCIA


Cokolwiek w życiu się nam przytrafia powinniśmy umieć z tego czerpać radość. Każdy rok naszego życia powinien być nieco inny, aby mając na karku sędziwy wiek, móc powiedzieć, że żyliśmy prawdziwie i pięknie. Powinniśmy mieć oczy szeroko otwarte na to co dobre, ale i na zło, które powinniśmy z życia eliminować. I wierzyć w ludzi. Wierzyć, że głębia ma znaczenie. Że warstwa po warstwie - człowiek jak cebula, co mędrzec Shrek wszak rzekł i miał rację - warto doceniać wnętrze drugiego człowieka. Zaglądać głębiej. Rozumieć. 
URODA ŻYCIA to pismo, w którym pewnego spokojnego wieczoru po telefonie Pani Redaktor dowiedziałam się, że może pojawić się materiał o mnie i mojej pracy... oniemiałam ze szczęścia. Bo to miejsce idealne, aby o tym mówić. Czuję się wyróżniona i mam nadzieję, że będą ludzie, do których słowo Pani Pauliny Stolarek i mój obraz dotrą i zostaną dobrze odczytane.
Kochani, to wspaniała wiadomość dla mnie, dlatego chciałam się nią z Wami podzielić. Za wszelkie wsparcie mojej pracy oraz moich blogowych historii, serdecznie Wam wszystkim dziękuję. Zachęcam do kupna magazynu, bo jest w nim naprawdę sporo ciekawych artykułów, które warto przeczytać. Magazyn jak cebula - im głębiej w niego zaglądasz, tym piękniejszy ;)







Uściski!
l o v e

Na blogu my-full-house.com znajdziecie cudowne zdjęcia z inną stroną artykułu... :) Klik, klik - tędy do magicznego świata Kasi :)


MIESIĘCZNIK URODA ŻYCIA NR 2 (28), PUDEŁKO S.BOX S AGNETHA.HOME

PS: A o tym stole opowiem Wam następnym razem ;)


14 komentarzy on "W PRASIE | URODA ŻYCIA"
  1. Urodę czytam zawsze z przyjemnością, a to wydanie z jeszcze większą - piękna całość , i zdjęcia i tekst! Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, gratulacje! :D Bardzo się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie! Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie ...zawsze wiedziałam ,że twoja uroda życia warta pokazania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię zaglądać do twojego świata pełnego pasji, pięknych przedmiotów i wspaniałych zdjęć. Gratuluję prasowej przygody:) Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow!
    Jest pięknie!
    Gratuluje kochana - biegnę po gazetę do kiosku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature