Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

niedziela, 24 lipca 2016

COFFEETIME






Dzień dobry! Czas na poranną kawę. Niewiele słów. Otwarte okna. Pomysł na coś słodkiego...
Taka  n i e d z i e l a.
Zobaczymy jak się ułoży w rzeczywistości.
Dużo słońca Kochani!
l o v e
a g a


9 komentarzy on "COFFEETIME"
  1. Już mi słodziutko na samą myśl! Może zgadnę? Tarta? ;)) Miłych chwil i dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm....no nie o tarcie myślałam. ...
      Dzień dobry Antoś! Dla Ciebie równie pięknego!

      Usuń
  2. Pięknej niedzieli! U nas dziś ciasto marchewkowe, zamiast tortu. Małż ma jutro urodziny, więc dziś sobie doagadzamy... :D Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze klimaty.Spokojnej niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie... u mnie dobre jadło jako sposób na powakacyjny spleen.

    Dziś tarta z białą porzeczką i bezą.
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te zdjęcia. Mają swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki słodki psiula :) i oczywiście piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W piątki coffeetime jest znacznie częściej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie podkładki zrobione z drewna są przepiękne. Czasem takie drobne rzeczy nadają charakteru mieszkaniu. Zdecydowanie jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature