Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

niedziela, 19 czerwca 2016

NAMASTE


Niezwykle cenię swój spokój. Jasność myślenia. Świadomość, że za zamkniętymi drzwiami naszego domu jest jeszcze bezkres i przestrzeń, w którą jesteśmy od pierwszych do ostatnich naszych chwil integralnie wpisani.  Nic nie jest oderwane od całości. 

Staram się kształtować swoje życie i przestrzeń wykorzystując to, co posiadam. Nie szukam niemożliwych. A nawet, gdy jestem czymś ograniczona, to mam wrażenie, że lepiej umiem wykorzystać potencjał twórczy i dopasować coś do siebie. 
Staram się również myśleć o wszystkim w kontekście czasu, że dzisiaj określa też nasze jutro, że warto zacząć teraz, a szybciej i łatwiej będzie mi wszystko wychodziło z każdym kolejnym dniem. Choć czasem trzeba się zatrzymać, by uporządkować wszystko w sobie. By głowa, która mimo, że nasza własna, nie zawsze pozostaje pod naszym władaniem, aby była wolna od trosk i niepotrzebnych zmartwień na tyle, by pozostać otwarta na innych.
I w końcu serce - wyciszyć, otworzyć i napełnić świeżym powietrzem.






Nie ukrywam, że kwestia okien na ścianie zachodniej budynku była dla mnie przy projekcie wielkim znakiem zapytania. Niestety były duże ograniczenia, co do orientacji budynku na działce, a co za tym idzie tego, gdzie i jak powinny być rozmieszczone okna. Rzeczywistość przeszła moje oczekiwania. Mimo kilku niedogodnościom, jakie wynikają z posiadania tak dużych okien od nasłonecznionej i nawietrznej strony, to najwspanialsze uczucie jakie towarzyszy mi w ciągu dnia - bycia tu i tam, w domu, ale w takiej bliskości z naturą, z moim niewielkim ogrodem, który wreszcie mogę mieć na wyciągnięcie ręki.






Życzę Wam przepięknej niedzieli!
n a m a s t e

l o v e
a g a

LAMPION BARA AGNETHA.HOME czarny NOWOŚĆ | LNIANE ZASŁONY IKEA | PANELE QUICKSTEP | OKNA PCV SCHUCO


25 komentarzy on "NAMASTE"
  1. Białe podłogi to moje marzenie, zestawione z lnianymi zasłonami to moje ulubione połączenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile się nazastanawiałam jaki mają mieć kolor te zasłony. ... Oczywiście biały był wyborem numer jeden, ale .... Teraz zdecydowanie jestem zadowolona z tej szarości. No i z pewnością będą praktyczniejsze ;)
      Uściski!

      Usuń
  2. Jest absolutnie zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalio, bardzo się cieszę, że się podoba. Dzięki!
      Uściski.

      Usuń
  3. Piękny wpis i wspaniałe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. To pierwsze zdjęcie jest nieziemskie !!! przepieknie u Ciebie !!!!! Kilka detali tworzy niesamowity klimat i ta bliskość zieleni, cudnie !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie!
      To w sumie chyba o te detale chodzi.... Teraz, gdy mam jeszxze nie zagospodarowaną do końca przestrzeń, to tym bardziej widzę, że dopiero jak pojawiają się detale, wnętrze zaczyna żyć. Choć ta "pustka" jest bardxo kojąca. ...
      Dzięki raz jeszxze. Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Aga pierwsze zdjecie przepiekne! a co d okien to ci wczoraj mówiłam ze ja jestem nimi zachwycona :) pieknie mieszkacie i ja czekam na kazdy kolejny odcinek odsłon Waszego nowego domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo, dopingujesz mnie moja Droga bardzo :) juz nawet mam w głowie kolejny kadr, taki ciut szerszy, bo wiem, że przecież o to chodzi. Planuję galerię na ścianie, wiec muszę koniecznie zrobić fotę. ..może to zabawne, ale czasem tak mam, że łatwiej mi planować kompozycję mając zdjęcie. Wtedy łatwiej czasem wybadać kolorystykę i rodzaj dodatków. Może też tak masz?
      Uściski i dziękuję ogromnie za komentarz.
      Śpij dobrze. Ja pobudka o 5.30, wiec nie ma co liczyć, że mi syn zrobi kawę. .. :)))

      Usuń
  6. Widok na ogród przepiękny! Czyżbym dojrzała latarenkę w stylu japońskim?:) Ja też się staram by z każdego okna był ladny widok - to taki balsam dla duszy i radość dla
    oka ;).
    "Piękno jest obecne, trzeba tylko
    chcieć je widzieć lub przynajmniej
    rozmyślnie nie zamykać oczu."
    Theodor Fontane
    Dużo dobra na cały tydzień. No i zazdroszczę, że masz już ogród! Mój dom został wybudowany na łące z trzema kilkudziesięcioletnimi jabłoniami. Działka -0,7 ha graniczy z lasem i od północy a od południa z winnicą. Wielkim wyzwaniem było dla mnie stworzenie ogrodu. Po dziesięciu latach sama nie mogę uwierzyć, że się udało!
    ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Zobaczyłam to pierwsze zdjęcie na instagramie zaraz po przebudzeniu i aż się uśmiechnęłam, dobre na początek deszczowego ( u mnie) poniedziałku. kibicuję twojemu domowi mocno, każde zdjęcie wnętrza analizuję (to odkryte ługowane drewno jest takie ach,ze brak mi słów;), czytam o technologiach budowy domów i marzę :) spokoju życzę
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Widok na ogród to coś, co zawsze chciałam mieć w swoim domu. I chociaż mam ogród z każdej strony, to marzą mi się ogromne okna ;) Chcę mieć tak jasno, jak ty w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki Aga za ten wpis, pięknie napisane. Dokładnie tego dzisiaj potrzebowałam ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wpis :) Dziękuje Ci bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie … wyciszyłam się dzięki temu wpisowi choć na chwilkę …
    coraz częściej myślę podobnie, mój organizm sam się tego domaga …

    piękne zdjęcia, czekam z niecierpliwością na szersze kadry domu,pozdrawiam i jeszcze raz wspomnę - miło było poznać i porozmawiać w sobotę …

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy i przyjemny do czytania wpis, super fotki ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Te kwiatki bardzo mi się podobają :) fajne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite zdjęcia, chociaż na chwilę się uspokoiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak trudno czasem znaleźć spokój, ale ten wpis pokazuje, że jednak można i warto się starać. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Namaste moja droga :) Zdjęcia są bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature