Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

poniedziałek, 1 czerwca 2015

POMARAŃCZARNIA

Dzisiaj poczułam gdzieś pod skórą, że nadchodzi lato. Może to zasługa burz, może czereśni, które dojrzewają przed moim oknem, może ciężkiego powietrza, w którym można wyczuć tą specyficzną ciężką woń gorącej, suchej ziemi.


I płynąc tym nurtem, chciałam przypomnieć Wam szczególne miejsce, w którym robiłam zdjęcia do wiosennego katalogu produtów z mojej manufaktury, czyli zabytkowy zamek w Mosznej na Opolszczyźnie. Zacznę dzisiaj od jego najbardziej zielonego i energetycznego zakątka, jakim jest oranżeria. To pełne słońca i soczystej zieleni miejsce o terapeutycznej, wyciszającej mocy. Polecam Wam wszystkim zajrzeć do Mosznej, jeśli będziecie gdzieś w okolicy.














Dużo światła, bardzo dużo światła, porzeogromnie dużo światła.... cudownie. I jedno jest pewne - zapragnęłam mieć w domu wszystkie piękne rośliny, jakie widać na tych zdjęciach. Przypomniały mi się ogromne zdrowe fikusy i kaktusy, jakie miała w domu moja mama. Zakochałam się w bananowcu i w palmie....nie znam wszystkich nazw... zwyczajnie, bez wyjątku i bez pamięci ;)

Więcej zdjęć zamku znajdziecie w katalogu >>> KATALOG AGNETHA.HOME S/S 2015

l o v e
a g a
20 komentarzy on "POMARAŃCZARNIA"
  1. Cudowne zdjęcia, niczym z ciepłych krajów :) Pełno światła i słońca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam rzeczywiście jest niesamowity klimat, to światło jest nieporównywalne z niczym... Tak jak mówisz - chwilowa ucieczka w ciepłe kraje ;)

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia i mimo tego cudownego światła, czuć tam aurę jakiejś tajemniczości. Cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, nawet nie wiedziałam, a mam tak blisko, dzięki, na pewno się tam wybiorę !

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż się ciepło zrobiło :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zimowy ogród to moje największe marzenie. Kombinuję właśnie jak przebudować dom, żeby dobudować taką szklaną część. Światło niesamowite bo szkło, słońce i zieleń to najlepsze zestawieni.
    Piękne foty Aga!!

    Ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm...no ja to pewnie nic bym nie umiała wyhodować w takim ogrodzie zimowym, bo nawet w domu na parapecie ledwo ciągną te moje roślinki :P he he he :P
      Uściski Renato!

      Usuń
  6. A nas odurza zapach kwitnącej akacji ( nasz zakątek sąsiaduje ze ścianą akacjowych drzew). Pomarańczowe drzewko - marzenie.... trudne do wychodowania, ale od dwudziestu paru lat towarzyszy nam olbrzymi fikus dębolistny ( 3 przeprowadzki). Pięknie ujęłaś uroki zamku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamek w Mosznej jest piękny ale o pomarańczarni nie wiedziałam. Chyba mamy kolejny cud świata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elwiro może nie jest duża, ale póki co nie jest tak oblegana przez turystów, więc można w niej naprawdę odpocząć :) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Zamek przepiękny. Zdjęcia cudowne. Taka roślinność w domu marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś zamek cudowny, potwierdzam...byłam widziałam...sesja ślubną tam miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :) A sama pomarańczarnia cudna :) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  11. ty umiesz uchwycić takie piękno, którego nie widać na szybki rzut oka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny zamek, pokazany w przepięknych zdjęciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zimowy ogród chciałabym i ja ... kochana ty jak zwykle złapiesz w obiektywie same piękno ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature